Winkelwagen 0,00

U hebt niets in uw winkelwagen.

Hieronder staan de meest gestelde vragen met antwoorden voor u op een rijtje, heb je een vraag die er niet tussen staat of een klacht mail dan naar [email protected] en wij helpen u daar z.s.m. en iig binnen 12 uur.

Algemeen

Hoe meld ik me aan als nieuwe klant?

> Wanneer je nog geen klant bent bij sneakertjes.nl dien je jezelf eerst te registreren als klant. Dit kan via inloggen. Klik dan op registreren om een eigen account aan te maken. Je ontvangt per e-mail een bevestiging van je aanmelding waarna je direct verder kunt winkelen.

Hebben jullie ook een winkel?

> Nee, helaas is er nog geen winkel. Mocht dit veranderen in de toekomst zal dit uiteraard via de website, nieuwsbrief en social media bekend gemaakt worden.

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

> Sneakertjes.nl biedt de beste kwaliteit voor de scherpste prijzen. Toch kan het voorkomen dat je een artikel ontvangt dat niet perfect is of dat kapot gaat kort nadat je dit in gebruik hebt genomen. Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn en wij zullen altijd kijken hoe we dit het beste samen op kunnen lossen.


De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:
• beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
• onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
• normale slijtage en/of
• beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.

 

Blijkt u klacht gegrond neem dan contact met ons op en we gaan dit samen met u opzoek naar een juiste oplossing.

 

Mijn gegevens wijzigen

Ik ben verhuisd, hoe geef ik mijn nieuwe adres door?

> In je account kun je zelf je adres wijzigen door in te loggen met je e-mailadres en wachtwoord en naar accountgegevens te gaan. Vervolgens klik je op wijzig gegevens om je adresgegevens te wijzigen.

Ik heb een nieuw email adres

> In je account kun je zelf je e-mailadres wijzigen door in te loggen met je e-mailadres en wachtwoord en naar accountgegevens te gaan. Vervolgens klik je op wijzig gegevens om je e-mailadres te wijzigen.

Betalen

Op welke manieren kan ik betalen?

> MultiSafepay handelt voor Sneakertjes.nl de betalingen af. 
Je kunt op de volgende manieren betalen: 
iDEAL
Creditcard
Mister Cash
Maestro
DIRECTebanking

Paypal

Vooraf overmaken

Voor meer info verwijzen we je door naar de pagina Betalen.

 

Verzenden

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

>Je bestelling wordt verzonden zodra wij je betaling of akkoord op je betaling hebben ontvangen. Je ontvangt een bevestiging per e-mail als wij je betaling binnen hebben. Zodra de bestelling verzonden wordt ontvang je een  e-mail met de Track & Trace code van Post NL, zodat je zelf kunt nagaan wanneer je je bestelling ontvangt.

Wat zijn de verzendkosten?

>Binnen Nederland zijn de verzendkosten EUR 3,95. 
Naar Belgie zijn de verzendkosten EUR 7,50.

Voor Nederlandse klanten vervallen de verzendkosten bij een aankoopbedrag van EUR 75,00.
Voor Belgische klanten vervallen de verzendkosten bij een aankoopbedrag van EUR 100,00.

Wat is de levertijd?

> Wij streven ernaar alle pakketjes door de weeks binnen 24 uur te bezorgen. Toch kunnen we dit niet garanderen door drukte of andere vormen van oponthoud. Dit is de reden dat we 48 uur garanderen. Wilt u heel graag weten of uw pakketje er toch binnen 24 uur kan zijn, mail ons dan even. Dan kunnen we u laten weten of dit gaat lukken of niet.

Wij werken met een externe postbezorger van PostNL, zij streven ernaar alle pakketjes binnen 24 uur te bezorgen vanaf het moment dat zij ze van ons ontvangen. Helaas komt het weleens voor dat een pakketje onverhoopt in een verkeerd busje terecht komt of dat een postbezorger vertraging heeft door bijv. slecht weer. Dit komt gelukkig zeer weinig voor, maar het blijft voor een groot deel mensen werk, waardoor er altijd een dagje vertraging in kan sluipen. Via de track& trace code die u van ons ontvangt bij verzending kunnen ook dat soort vertragingen gevolgd worden.

Besteld u vrijdag na 16.00 uur zaterdag of zondag dan wordt uw pakketje op maandag verzonden en zal deze dinsdag bij u aankomen.

 

Retourneren

Kan ik artikelen ruilen?

> Wij doen er alles aan om je via onze website te informeren over de artikelen. Mocht een artikel desondanks niet aan je verwachting voldoen, dan kan deze geruild worden. Echter gelden er voor ruiling enkele voorwaarden welke vermeld staan op de pagina retourneren.

Kan ik artikelen terug sturen?

> Wij doen er alles aan om je via onze website te informeren over de artikelen. Mocht een artikel desondanks niet aan je verwachting voldoen, dan kan deze geruild worden. Echter gelden er voor ruiling enkele voorwaarden welke vermeld staan op de pagina retourneren.

Contact

Hoe neem ik contact met jullie op?

Je kunt contact met ons opnemen via [email protected]. We streven ernaar uw vraag binnen 12 uur te beantwoorden, ook in het weekend!