Winkelwagen 0,00

U hebt niets in uw winkelwagen.

 

Meest gestelde vragen

Hieronder staan de meestgestelde vragen met antwoorden op een rijtje. Staat jouw vraag er niet tussen of heb je een klacht? Mail dan naar [email protected] en wij helpen je zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 12 uur!

Algemeen

Hoe meld ik me aan als nieuwe klant?
Wanneer je nog geen klant bent bij sneakertjes.nl, dien je jezelf eerst te registreren. Dit kan via inloggen. Klik dan op registreren en maak een eigen account aan. Je ontvangt per e-mail een bevestiging van je aanmelding waarna je direct verder kunt winkelen.

Hebben jullie ook een winkel?
Nee, helaas is er nog geen winkel. Mocht dit veranderen in de toekomst zal dit uiteraard via de website, nieuwsbrief en social media bekend gemaakt worden.

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Sneakertjes.nl biedt de beste kwaliteit voor de scherpste prijzen. Toch kan het voorkomen dat je een artikel ontvangt dat niet perfect is of dat kapot gaat, kort nadat je dit in gebruik hebt genomen. Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn en wij zullen altijd samen zoeken naar de beste oplossing.

De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:
• beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
• onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
• normale slijtage en/of
• beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.


Is je klacht gegrond, neem dan contact met ons op. We gaan samen met jou op zoek naar een juiste oplossing voor jou.

Mijn gegevens wijzigen

Ik ben verhuisd, hoe geef ik mijn nieuwe adres door?
In je account kun je zelf je adres wijzigen door in te loggen met je e-mailadres en wachtwoord en naar accountgegevens te gaan. Vervolgens klik je op wijzig gegevens om je adresgegevens te wijzigen.

Ik heb een nieuw email adres.
In je account kun je zelf je e-mailadres wijzigen door in te loggen met je e-mailadres en wachtwoord en naar accountgegevens te gaan. Vervolgens klik je op wijzig gegevens om je e-mailadres te wijzigen.

Betalen

Op welke manieren kan ik betalen?
MultiSafepay handelt voor Sneakertjes.nl de betalingen af.
Je kunt op de volgende manieren betalen:
• iDEAL
• Credicard
• Mister Cash
• Maestro
• DIRECTebanking
• Paypal
• Vooraf overmaken


Voor meer informatie verwijzen we je door naar de pagina Betalen.

Verzenden

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Je bestelling wordt verzonden zodra wij je betaling of akkoord op je betaling hebben ontvangen. Zodra de bestelling verzonden wordt, ontvang je een e-mail met de Track & Trace code van Post NL. Zo kun je zelf nagaan wanneer je jouw bestelling ontvangt.

Wat zijn de verzendkosten?
Binnen Nederland en naar Belgie zijn de verzendkosten EUR 3,95. 

Voor Nederlandse en Belgische klanten vervallen de verzendkosten bij een aankoopbedrag vanaf EUR 99,00.

Wat is de levertijd?
Wij streven naar verzending binnen 24 uur op werkdagen. Toch kunnen wij dit helaas niet garanderen door eventuele onvoorziene oponthoud. Dit is de reden dat we 48 uur garanderen. Wil je heel graag weten of jouw pakketje er binnen 24 uur kan zijn? Mail ons dan even. Dan kunnen we je laten weten of dit gaat lukken of niet. 

Wij werken met een externe postbezorger van PostNL. Ook zij streven ernaar alle pakketjes binnen 24 uur te bezorgen vanaf het moment dat zij ze van ons ontvangen. Helaas komt het weleens voor dat een pakketje onverhoopt in een verkeerd busje terecht komt of dat een postbezorger vertraging heeft door bijv. slecht weer. Dit komt gelukkig zeer weinig voor, maar het blijft voor een groot deel mensenwerk. Via de track& trace code die je van ons ontvangt bij verzending kunnen ook dat soort vertragingen gevolgd worden.

Bestel je vrijdag na 16.00 uur, zaterdag of zondag dan wordt jouw pakketje op maandag verzonden en zal deze waarschijnlijk dinsdag bij je aankomen.

Retourneren

Kan ik artikelen ruilen?
Wij doen er alles aan om je via onze website te informeren over de artikelen. Mocht een artikel desondanks niet aan je verwachting voldoen, dan kan deze geruild worden. Er gelden voor ruiling wel enkele voorwaarden. Deze staan vermeld op de pagina retourneren.

Kan ik artikelen terug sturen?
Wij doen er alles aan om je via onze website te informeren over onze artikelen. Mocht een artikel desondanks niet aan je verwachting voldoen, dan kan deze geretourneerd worden. Er gelden voor retouren wel enkele voorwaarden. Deze staan vermeld op de pagina retourneren.

Contact

Hoe neem ik contact met jullie op?
Je kunt contact met ons opnemen via [email protected]. We streven ernaar je vraag binnen 12 uur te beantwoorden, ook in het weekend!