Retourneren

Hieronder vind je alle informatie met betrekking tot het retourneren van je artikel. Heb je een vraag die er niet tussen staat of een klacht? Neem dan contact met ons op via de Contact pagina of mail naar info@sneakertjes.nl. Wij helpen u zo spoedig mogelijk.

Ruilen of retourneren? Geen probleem!

Wij doen er alles aan om je zo goed mogelijk te informeren over onze sneakertjes.
Mocht een artikel desondanks niet aan je verwachting voldoen, dan heb je het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Wij zullen vervolgens het verschuldige orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten. 

Liever ruilen? Wij sturen wij de gewenste nieuwe sneakertjes kosteloos naar je toe.* 

Bij je zending tref je een retourformulier aan. Hierop geef je aan welke artikelen je retour stuurt en of het een ruiling of een retour betreft. 

Voorwaarden

De voorwaarden voor het ruilen of retourneren zijn als volgt:
• Zorg dat schoenen ongedragen zijn;
• Voeg altijd een ingevuld retourformulier bij de zending;
• Originele verpakking + labels e.d. moeten in goede staat meegezonden worden;
• Verpak de schoenendoos d.m.v. inpakpapier, plastic of een andere doos zodat er geen tape of adres labels op de originele verpakking geplakt worden;
• Frankeer het pakket voldoende;
• Het retouradres is een postbus, daarom dien je te retourneren met PostNL. PostNL loketten zijn te vinden in supermarkten, of boeken-/tabakshops bij jou in de buurt. Wil je weten wat het dichtstbijzijnde pakketpunt is, kijk dan op de locatiewijzer van PostNL.
• Bewaar het track & trace-nummer van de retourzending goed! Mocht je retourpakketje tijdens het versturen kwijtraken en je kunt geen track & trace-nummer doorgeven moeten wij de geretourneerde artikelen helaas als niet ontvangen beschouwen.
• Het kan natuurlijk voorkomen dat bij ruiling het gewenste paar niet op voorraad is. Kies dan voor een alternatief paar of zet het ruilen om in retourneren. Het aankoopbedrag ontvang je zo snel mogelijk terug.

Kosten

De kosten voor het terugsturen van een pakket zijn voor jouw eigen rekening. Als je iets moet terug sturen omdat je de verkeerde maat of kleur hebt ontvangen, dan zullen wij deze kosten uiteraard voor onze rekening nemen. Wanneer je een pakketje retourneert, storten wij het complete aankoopbedrag terug naar je rekening. Dat is dus inclusief de verzendkosten die je bij je bestelling hebt betaald. Wanneer je een paar wilt ruilen, sturen wij de gewenste nieuwe sneakertjes kosteloos naar je toe. Mocht je diezelfde bestelling nog eens willen ruilen, dan brengen wij de extra verzendkosten (€ 4,95) wel in rekening.

Garantie

Ondanks onze uiterste zorg en controle, kan het gebeuren dat je bij het dragen van het artikel een materiaal- of productiefout ontdekt. Neem contact op met de klantenservice (info@sneakertjes.nl) en maak je klacht bekend.
Indien mogelijk zien wij graag een foto van de klacht. Wij bedenken we samen met jou een goede oplossing, natuurlijk mits het om een gegronde klacht gaat. Let op! Gooi de sneakertjes nooit weg wanneer de klacht in behandeling is. Het kan dat wij ze terug willen ontvangen voor onderzoek.

Retourformulier

Zit er geen retourformulier bij je zending of ben je het formulier kwijt?
Download hier een nieuwe.